angiiee

Ricinolja

Kategori: Smink & Skönhetstips

Fick för ca 2 veckor sedan nys om ricinoljan, som tydligen blivit väldigt populärt. Jag köpte min förra veckan och har än så länge bara haft i det 2ggr (3e får bli ikväll).
Just nu har jag inte märkt mer skillnad än att håret har fått en härligare kvalité, tog en för-bild här om dagen så om 2 veckor får vi se om de gjort resultat.
Köpte min på Apoteket (60ml - 63:-)
Hittade sen 500ml flaska för 105:- på www.grongava.se så beställde en sån nu i efterhand :)



När jag går in i mina stressade eller depp-perioder så tappar jag mina ögonfransar och dom blir hur fula och konstiga som helst, hade en sån period för någon vecka sen så nu är mina ögonfransar as fula...
Smörjde in dom med lite ricinolja igår kväll och redan i morse så gick de både att böja och få dom att ligga bra :D Mirakelolja!!

Kommentarer

  • ida - konstblogg säger:

    du kan få 500 ml på bodystore.com för 80 spänn typ om ja inte minns fel :P



    så vet du tills nästa gång ^^ ricinolja funka asbra på mitt hår :)

    2012-02-08 | 20:36:17
    Bloggadress: http://myblueworld.blogg.se/
  • josefine/bitte säger:

    Hej! Måste bara säga det, men du vet att ricinolja egentligen är till för att användas mot förstoppning va? :P Hoppas det funkar bra för håret! Kram

    2012-02-13 | 17:27:06
    Bloggadress: http://aaatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: