angiiee

Produktiv dag

Kategori: Allmänt

Har fått gjort hur mycket som helst känns det som! Började dagen med att skruva fast handtaget till badrumsskåpet (har bara tagit typ 6månader XD) passade också på att byta pluggar i handdukshängaren. Handy me..

Sorterade sen all pant, slängde upp lite skit på vinden och traskade in till stan för sushi-date med Dominika :))
Nu är snart tvätten klar och alla fönster är tvättade ! Det var banne mig på tiden!!! Såg ju knappt ut xD

Nu har jag parkerat min kropp i soffan en stund och de blir väl typ där min kväll kommer sluta, ensam i soffan på valborg..

Tänkte slänga med ett tips när jag ändå håller på. Jag säger Galltvål !
Kolla in alla användningsområden, de är helt otroligt och de funderar verkligen. Hade fått röda färgfläckar i hela duschen efter min färgbombsinpackning och var rädd att de inte skulle gå bort men jo då :D
Spana in före och efter bilderna



Trodde btw att jag skulle bli en katt fattigare idag.. Var ute på balkongen och tvättade fönstrena och hade pissekatterna med mig och helt plötsligt får jag syn på Oliver som hänger på balkongräcket!! (bor på 4de våningen) Fick tag på den idioten tack och lov, slängde in honom i köket och fortsatte med mitt. Efter säkert 5min ser jag hur Oliver kommer springandes, tar sats och hoppar ännu en gång... Jävla idiotkatt!!! Inte nog med att han förmodligen skulle dö av fallet utan jag höll på att få hjärtsnörp! 2 GGR!.....

men men..

see yah

Kommentarer

  • Annalena Andersson säger:

    Hej Babe ! Man får hjärtat i halsgropen när djuren hittar på sådana tilltag.........Fy va hemskt. Kram

    2012-04-30 | 21:12:34

Kommentera inlägget här: