angiiee

Lördagsmys

Kategori: Allmänt

Var på mysig promenad med Emma på strandpromenaden igår och avslutade med en fika på snäckan :)
På kvällen var det klassfest hos Marielle, I like :) Tackar och bockar för en bra kväll. När jag sen kom hem upptäcker jag att jag är utelåst... Så jag provade på livet som uteliggare och fick sova i trappuppgången mellan 02.30-06.00 DÅ fick jag väckt Robin som låg och sov :( Jag tycker synd om alla stackare som inte har ett varmt hem och säng att komma hem till.

Idag åkte jag, Robin, Victor och Petter till tatueringsmässan i Trollhättan, mycket nice! Nu ligger jag och babe i soffan och kollar på Family Guy med massa gott :)

Gekås med Emma imorgon, blir hämtad vid 07 så får bli en tidig kväll ^^

Ha de BRA!!!


Kommentarer

  • domis säger:

    halllo :D Det är hard work haha ser ut som ett emo på armarna av alla skärsår från kartonger xp

    men det är trevligt, schyssta folk ^^

    Själv då?

    Aww hur snälll e inte du då :o

    Jaa de tycker ja vi ska :D

    kram!!

    2012-03-06 | 21:42:14
    Bloggadress: http://ddomis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: